Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در برنامه این هفته مناظره در شبکه یک سیما مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. موضوع نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از جمله مواردی است که طی سال‌های گذشته بویژه پس از واگذاری شرکت‌های فعال در این حوزه به بخش خصوصی همواره مورد نقد و اختلاف بوده است.

"نرخ خوراک پتروشیمی‌ها" روی پیش‌خوان برنامه این هفته مناظره

بورس24 : "نرخ خوراک پتروشیمی‌ها" در برنامه این هفته مناظره در شبکه یک سیما مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

موضوع "نرخ خوراک پتروشیمی‌ها" از جمله مواردی است که طی سال‌های گذشته بویژه پس از واگذاری شرکت‌های فعال در این حوزه به بخش خصوصی همواره مورد نقد و اختلاف بوده است.
این موضوع در حالی باعث اختلاف نظر میان فعالان این حوزه از یک سو و نیز تصمیم‌گیران دولتی و همچنین فعالان اقتصادی بوده و است که صنعت پتروشیمی علاوه بر این که یکی از صنایع مهم و استراتژیک و نیز ارزآور برای کشور است، از سوی دیگر یکی از صنایع مهم بازار سرمایه نیز بشمار می‌آید و بلاتکلیفی و اختلاف نظر در این زمینه موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاری در این بخش و نیز معامله سهام شرکت‌های فعال در این صنعت همواره با اما و اگرهایی روبرو باشد.
بر این اساس برنامه این هفته "مناظره" قصد دارد تا با حضور برخی کارشناسان و نمایندگان مجلس، ابعاد این طرح و سایر مسائل مرتبط با آن را نقد و بررسی قرار دهد.
همچنین در خلال این برنامه سوال نظرسنجی درباره موضوع نرخ خوراک پتروشیمی‌ها مطرح می‌شود که بینندگان و مخاطبان می‌توانند با شرکت در آن به اعلام نظر در این رابطه بپردازند.
این گزارش می‌افزاید: برنامه زنده "مناظره" به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت 12:30 با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه روی آنتن می‌رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24